HARMONOGRAM REALIZACJI ZAJĘĆ
Rodzaj zajęć |
Rok 2011 |
Rok 2012 |
Rok 2012 |
Rok 2013 |
Razem |
||||||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
||
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu |
4 |
8 |
8 |
4 |
6 |
4 |
8 |
6 |
8 |
4 |
4 |
8 |
8 |
4 |
6 |
4 |
8 |
6 |
8 |
4 |
120 h |
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
60 h |
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
60 h |
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy |
4 |
8 |
8 |
4 |
1 |
- |
2 |
1 |
2 |
- |
6 |
9 |
9 |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
60 h |
Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyczno-przyrodnicze |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
60 h |
Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych z języka angielskiego |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
2 |
4 |
4 |
2 |
3 |
2 |
4 |
3 |
4 |
2 |
60 h |
RAZEM: |
16 |
32 |
32 |
16 |
19 |
12 |
26 |
19 |
26 |
12 |
18 |
33 |
33 |
18 |
18 |
12 |
24 |
18 |
24 |
12 |
420 h |